HTML

Sztorik,versek

Sztoriaim,verseim,meg 1-2 faszság még :D

Friss topikok

  • Tink@ (törölt): Nézétek meg a blogomat kíváncsi vagyok a véleményetekre Kössszyyyy: retimartina.blog.hu (2009.12.02. 00:20) A román polgárháború

Linkblog

két vers megint

2009.12.02. 20:17 ewokmaci

Önarckép

Másokról sok cigányságot írtam le,
Számat sokan ólommal tömnék be.
Kicsit geci vagyok tudom,
Gyakran molesztálom a hugom.

Énsem vagyok sovány, bevallom,
Hájas vagyok, csak leszarom.
Büdös a szám, mert gyakran elfelejtek fogat mosni,
Cigány vagyok, de jó lenne sok pénzt lopni.

Náci vagyok, de kibaszott mód,
Szeretem a Sieg Heil pózt.
Hülye vagyok, undorító, a faszom is kicsi,
Pont annyi nővel voltam már, mint egy buzi.

Ócsárolom magam, mert ez ígértem,
Itt állok egy mázsa szarban, kiherélten.
De lássuk be, hogy humorom az van,
Akkor is, ha eddig csak rezet basztam.

A szobám olyan mocskos, mint egy ól,
Jobb véleményetek lenne egy disznóról.
Na jó, amúgy nagyon szeretem magamat,
Hé,****! Erre verheted a farkadat!

 


Szalagavató

Ha van sok felesleges lóvéd, de nagyon nincs mire költeni,
Örülhetsz, hogy van szalagavató, és drága ruhát kell ölteni.
Órákon át futkározhatsz keringőruháért, vagy öltönyért,
Ha ennyit költesz, gyorsan megnézheted az adósok börtönét.

Ha a párod normális, a keringő nem gáz,
De az osztálytáncon jobb, ha anyád nem lát!
Hárman kitalálják, mi legyen, és hogy,
Kit érdekel, ha harminc szerint ez fos.

Ugrándozzak, mint hülyegyerek a futóhomokban,
Azért, hogy ne táncoljak, nekem jó okom van.
Minden tanár ott lesz és bámul,
Remélem a plafon mindre ráhull,
Csak kár, hogy mi is bentleszünk,
Pedig mi tanár nélkül is elleszünk.

Végül ránktűznek egy kék szalagot, remek,
Úgy lépdelünk a szalagért, mint egy sereg.
Az ofőnk a vezér, ez rend nélkül mit ér,
Ha nem vagyunk rendesek, hát Ő hazatér.

Igazából, ez nem is oly nagy baj,
Ha hazamegy, na az a raj.
Szalagavató után húzunk az afterpartyra,
Beülünk egy kurva drága kocsiba.

Busszal, ugyebár nem lehet menni,
Hisz ennek a szarnak, drágának kell lenni!

 

Az önarcképet megígértem,hát ittvan :D


Szólj hozzá!

Címkék: szar szopás szalagavató önarckép pat

A bejegyzés trackback címe:

https://ewokmaci.blog.hu/api/trackback/id/tr921569625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása