HTML

Sztorik,versek

Sztoriaim,verseim,meg 1-2 faszság még :D

Friss topikok

  • Tink@ (törölt): Nézétek meg a blogomat kíváncsi vagyok a véleményetekre Kössszyyyy: retimartina.blog.hu (2009.12.02. 00:20) A román polgárháború

Linkblog

Toldi

2009.11.24. 17:31 ewokmaci

Kurva fáradt vagyok,szóval ma csak egy kis átírást kaptok :D

 

Toldi

2. ének

9

Amint Toldi meglátja Györgyöt,már megölelné,
De rájön,hogy ezt a faszt inkább lekötözné.
Ellökte magától György az öccsét,
Míg másik kezével vakarta a pöcsét.
A muter elsírta magát ezen rögtön,
Levágta fia kezét a kerti rönkön.
"Lökdössed a nénikéd"-szólt a mama,
Kicsit hangos volt György ordító dala.

10

"Úgy anyám,szopkodd csak öcsém dákóját"
Fogta György,és kiköpte sülthusos rágóját.
Toldi Miklóst elkényeztették életében bizony,
De akkor mért Györgynek volt kurvája a harmadikon?
Most van dandárja réten a munkának,
De Toldi György akkor mért nem áshat?
Talán mert egy utolsó elkényeztetett buzi lenne?
Nem ő az,aki munka helyett inkább enne?

11

De bazdmeg Gyuri,
Te lusta buzi!
Ha így sír a szád,
Mért nem mész dolgozni?
Nem kéne annyi kurvát dugni!
El lehetne járni akár futni.
Szóval a lényeg,hogy György oltotta Miklóst nagyon,
Egyszer Miklós megszólalt,nyávogó,kasztrált hangon.

12

"Úgy hazdusz György,mint az a másik,a politikus,
Ciánt adjon el kendnek az öreg sarki patikus.
Csak az fáj,hogy én ilyen sukár,izmos lettem,
És egész disznót én már többet ettem.
Tényleg,meglátszik hasamon kicsit a háj,
De Schorbert Norbi diátája úgy,de úgy fáj.
Csak irigykedsz rám te elkényeztetett köcsög,
Leesett talpamról a megkeményedett bütyök"

13

"De jólvan,elhúszok én innen,mint a szél,
Vár engem a kellemes,mediterrán orosz tél.
Száz mérföld a világ erre is,arra is,
Száz mérföld volt jó apám fasza is.
De mi az enyém elviszem innen,
Gyere Morzsi,drága kincsem.
Add ki a jussom de most azonnal Gyurika,
Jár nekem kis pénz,meg egy öreg tangóharmónika.

14

"Itt a juss kölök,ne mondd,hogy ki nem adtam",
György Miklóst pofánveri,de úgy,hogy csattan.
Toldi Miklós erre kicsit ideges lett,
Kezébe franciakulcsot vett.
Így üldözi testvérét minden erejével,
György menekül,rozzant szekerével.
Beszart a Gyuri,de be ám,rendesen,
Belelépett egy szarkupacba,majd megállt tetvesen.

15

Ha Miklós keze elsülne,
György gyorsan felsülne.
Ez lenne élete utolsó hibája,de a legnagyobb,
Pedig csak egy paraszttól egy kis pofont kapott.

De Gyuri nem kapott itt semmit,
Anyjuk közéjük tette méretes keblit.
A vén szatyor
féltette a kis baromarcút,
A kis effér a vacsorára hoztott borút.

16

A mami rájött,hogy fiai nem szívlelik egymást,
Feleslegesen főzte be azt a sok szilvalekvárt.
Kellett anyni pénz pocsékolni előkészületre,
Mikor egyik tesó minrját megy a feszületre.
Szomorkodott a vén szatyor de rendesen,
A vajas kenyér nem finom,csak szedresen.
Véget ért a második ének,kicsit unalmas is volt,
Mindkét Toldi élt még,egyik sem lett holt.


 

Ez lett talán a leggyengébb amit valaha írtam,de holnap kaptok két kisebb verset,amik remélhetőleg jól sikerültek lesznek.Csütörtökön Toldi folyt köv és egy hosszabb vers,amit már elterveztem,az mindenképp isteni lesz :D



Szólj hozzá!

Címkék: toldi

A bejegyzés trackback címe:

https://ewokmaci.blog.hu/api/trackback/id/tr391549349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása